avatar Ten blog rowerowy prowadzi ryba5374 z miasteczka Zawiercie. Mam przejechane 13472.77 kilometrów w tym 378.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.49 km/h i się wcale nie chwalę.

GG:

Wykres roczny blog rowerowy ryba5374.bikestats.pl

200-250 km

Chęciny - zamek

Sobota, 6 sierpnia 2011 · dodano: 06.08.2011 | Komentarze 1

Pobudka przed 5 rano, sprawdzam pogodę za oknem i jakieś chmurki są, ale na deszcz się nie zapowiada. Szybkie śniadanie i ruszam po 5 w stronę Ogrodzieńca po Marka. O godzinie 6 ruszamy na Chęciny. W Nagłowicach pierwsza przerwa na drugie śniadanie, następnie omijamy ruchliwe drogi i jedziemy przez wsie z czego w Tyńcu my narzucili dodatkowe kółko przypadkiem. Docieramy do Chęcin i udajemy się na zamek, a było bardzo gorąco. Prezes (Marek) odkrywa nową drogę na zamek w lesie. Prawie pion i tachamy te rowery. W końcu się udało i trochę zdjęć przy zamku. Następnie pojechaliśmy na obiad. Po obiedzie zebrało się na burze to przeczekaliśmy to na przystanku. O godzinie ok 15 przestało tak mocno padać to ruszyliśmy. Nie miałem błotników, a drogi były mokre i się cały uwaliłem. Do Szczekocin jechało się w miarę dobrze. W Szczekocinach Marek umówił się z przyjacielem i pojechaliśmy na cole do restauracji, w której pracuje. Od Szczekocin były już sporo górek i nie jechało się "lekko". Marek opadł z sił i został w tyle. Będąc w Pilicy zadzwoniłem czy mam czekać, ale powiedział,żebym jechał - toteż tak zrobiłem. W domu byłem przed 21 ;)
Dzięki za wspólne kręcenie! ;D

Tera Orbita 2011

Niedziela, 24 lipca 2011 · dodano: 25.07.2011 | Komentarze 2

Po krótkim na myślę, zdecydowałem się wziąć udział w Orbicie 2011. Do Częstochowy udałem się pociągiem wraz z Markiem i Przemkiem. W pociąg jechał już Michał z Rudy Śląskiej. Byliśmy 1,5 h przed startem więc pokręciliśmy się jeszcze po Częstochowie. Następnie pojechaliśmy pod Energetykę i czekaliśmy na wszystkich. Gdy wszyscy się pojawili szybka odlicz i w drogę. Jechało się bardzo fajnie - nie ma to jak jazda w grupie ;) Po 80 km urwała się lampka przednia bo wjechałem w dziurę, ale Marek dał mi swoją czołówkę i mogłem jechać dalej. Gdy już było jasno to nagle tempo peletonu wzrosło do 30km/h. W nocy zrobiliśmy dodatkowe kółko przypadkiem ok. 20 km i potem musieliśmy gonić stracony czas. Przed Lelowem byłem głodny, że myślałem, że nie dojadę, ale udało się. Zjedliśmy śniadanie i pojechaliśmy dalej. W Karczmie zatrzymaliśmy się na browara (oczywiście nie piłem) i w Zawierciu odbiłem do domu. Było super, dzięki wszystkim za wspólne kręcenie ;)