avatar Ten blog rowerowy prowadzi ryba5374 z miasteczka Zawiercie. Mam przejechane 13472.77 kilometrów w tym 378.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.49 km/h i się wcale nie chwalę.

GG:

Wykres roczny blog rowerowy ryba5374.bikestats.pl

150-200

Kraków

Czwartek, 10 maja 2012 · dodano: 10.05.2012 | Komentarze 0

9:30 zbiórka na rynku w Pilicy. Spotkałem się z Przemkiem i mieliśmy jechać do Ojcowa. Zaproponowałem Kraków - powiedział, że pomyślimy. Ruszyliśmy i pierwszy postój w miejscowości Skała. Tam padła decyzja, że uderzamy do Krakowa. Jechało się praktycznie cały czas pod wiatr. Po dotarciu Szukaliśmy Wawelu. Poszedł podbić książeczkę i pojechaliśmy coś zjeść. Następnie trzeba było wracać. Taki był duży ruch, że ciężko było wyjechać z tego miasta. Udało się! Dużo podjazdów, ale powrót z wiatrem także nie było źle.
Dzięki za wspólne kręcenie!
"Córko rybaka tu tu tu" ;D!

Rajd w Katowicach

Sobota, 3 września 2011 · dodano: 03.09.2011 | Komentarze 0

Wyjechałem z domu po 8 i udałem się do Niegowonic. Tam czekałem na Marka, z którym się umówiłem. O 9 ruszyliśmy na Dąbrowę Górniczą - dosyć szybko my dojechali bo koło godziny 10 już byliśmy przy Pałacu Kultury. Mieliśmy się tam spotkać z Kamilem o 11, ale byliśmy wcześniej to pojechaliśmy w jego kierunku. Spotkaliśmy się na trasie i wspólnie udaliśmy się do Katowic. Trochę pobłądziliśmy, ale trafiliśmy na miejsce. Marek jeszcze na chwile do kolegi chciał wstąpić toteż pojechaliśmy pod blok jego kolegi. Następnie szukaliśmy miejsca startu rajdu. Po dłuższym kręceniu się po Osiedlu Tysiąclecia znaleźliśmy. Zapisaliśmy się i o godzinie 13:30 ruszył Katowicki Rajd. Prędkość była jak dla mnie za mała, ale cóż.. Dotarliśmy do mety, a tam była kiełbaska dla każdego uczestnika. Zjedliśmy, posiedzieliśmy trochę i ruszyliśmy do domu. Markowi coś rower szwankował tzn. koło - toteż on pojechał pociągiem. Kamil odprowadził mnie do Będzina i stamtąd samotnie do domu..

Tenczynek

Sobota, 11 czerwca 2011 · dodano: 11.06.2011 | Komentarze 4

O 9.00 spotkaliśmy się na skrzyżowaniu w Ogrodzieńcu. Było nas pięciu: Ja, Marek, Przemek, Kamil, Michał.
Trasa przebiegała tak:
Zawiercie - Ogrodzieniec - Klucze - Olkusz- Niesułowice - Czerna - Krzeszowice - Tenczynek - Rudno - Chrzanów - Trzebina- Olkusz - Klucze - Rodaki - Ogrodzieniec - Zawiercie

W Chrzanowie rozstaliśmy się z Kamilem i Michałem, natomiast w Olkuszu z Przemkiem.

Przeważnie było pod górkę..