avatar Ten blog rowerowy prowadzi ryba5374 z miasteczka Zawiercie. Mam przejechane 13472.77 kilometrów w tym 378.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.49 km/h i się wcale nie chwalę.

GG:

Wykres roczny blog rowerowy ryba5374.bikestats.pl

Tera Orbita 2011

Niedziela, 24 lipca 2011 · dodano: 25.07.2011 | Komentarze 2

Po krótkim na myślę, zdecydowałem się wziąć udział w Orbicie 2011. Do Częstochowy udałem się pociągiem wraz z Markiem i Przemkiem. W pociąg jechał już Michał z Rudy Śląskiej. Byliśmy 1,5 h przed startem więc pokręciliśmy się jeszcze po Częstochowie. Następnie pojechaliśmy pod Energetykę i czekaliśmy na wszystkich. Gdy wszyscy się pojawili szybka odlicz i w drogę. Jechało się bardzo fajnie - nie ma to jak jazda w grupie ;) Po 80 km urwała się lampka przednia bo wjechałem w dziurę, ale Marek dał mi swoją czołówkę i mogłem jechać dalej. Gdy już było jasno to nagle tempo peletonu wzrosło do 30km/h. W nocy zrobiliśmy dodatkowe kółko przypadkiem ok. 20 km i potem musieliśmy gonić stracony czas. Przed Lelowem byłem głodny, że myślałem, że nie dojadę, ale udało się. Zjedliśmy śniadanie i pojechaliśmy dalej. W Karczmie zatrzymaliśmy się na browara (oczywiście nie piłem) i w Zawierciu odbiłem do domu. Było super, dzięki wszystkim za wspólne kręcenie ;)