avatar Ten blog rowerowy prowadzi ryba5374 z miasteczka Zawiercie. Mam przejechane 13472.77 kilometrów w tym 378.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.49 km/h i się wcale nie chwalę.

GG:

Wykres roczny blog rowerowy ryba5374.bikestats.pl

Chęciny - zamek

Sobota, 6 sierpnia 2011 · dodano: 06.08.2011 | Komentarze 1

Pobudka przed 5 rano, sprawdzam pogodę za oknem i jakieś chmurki są, ale na deszcz się nie zapowiada. Szybkie śniadanie i ruszam po 5 w stronę Ogrodzieńca po Marka. O godzinie 6 ruszamy na Chęciny. W Nagłowicach pierwsza przerwa na drugie śniadanie, następnie omijamy ruchliwe drogi i jedziemy przez wsie z czego w Tyńcu my narzucili dodatkowe kółko przypadkiem. Docieramy do Chęcin i udajemy się na zamek, a było bardzo gorąco. Prezes (Marek) odkrywa nową drogę na zamek w lesie. Prawie pion i tachamy te rowery. W końcu się udało i trochę zdjęć przy zamku. Następnie pojechaliśmy na obiad. Po obiedzie zebrało się na burze to przeczekaliśmy to na przystanku. O godzinie ok 15 przestało tak mocno padać to ruszyliśmy. Nie miałem błotników, a drogi były mokre i się cały uwaliłem. Do Szczekocin jechało się w miarę dobrze. W Szczekocinach Marek umówił się z przyjacielem i pojechaliśmy na cole do restauracji, w której pracuje. Od Szczekocin były już sporo górek i nie jechało się "lekko". Marek opadł z sił i został w tyle. Będąc w Pilicy zadzwoniłem czy mam czekać, ale powiedział,żebym jechał - toteż tak zrobiłem. W domu byłem przed 21 ;)