avatar Ten blog rowerowy prowadzi ryba5374 z miasteczka Zawiercie. Mam przejechane 13472.77 kilometrów w tym 378.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.49 km/h i się wcale nie chwalę.

GG:

Wykres roczny blog rowerowy ryba5374.bikestats.pl

Rajd z Krakowa do Trzebini

Niedziela, 29 kwietnia 2012 · dodano: 29.04.2012 | Komentarze 2

5:53 Ruszamy z Markiem pociągiem do Krakowa. W wagonie wszyscy zaspani, słońce ku wschodzie.
8:20 Dojeżdżamy do Krakowa i szukamy miejsca startu rajdu. Po dłuższym czasie docieramy na miejsce i zapisujemy się na rajd. Następnie oczekując na start jemy II śniadanie. Dołącza Sławek i robimy wspólne foto:

W końcu ruszamy! Od razu ruszyłem na przody, a Marek ze Sławkiem zostaje w tyle ;D
Słońce bardzo doskwierało, ale był tam długi odcinek lasem. Widoki wspaniałe. Dosyć szybko dojechałem do mety i zaraz na grochówkę.

Ręce, nogi i twarz zostały poparzone na tyle, że ból nie był do wytrzymania. Dojechał Marek i zadzwonił do Pawła, który pędził do Trzebini, żeby wstąpił do apteki po drodze i kupił coś na oparzenia. Nasmarowałem się, ale to i tak dużo nie pomogło. Po godzinie 15 ruszyliśmy do domu, sporo było górek..

ryba5374
| 19:51 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj Kill Ja jestem cały poparzony od słońca ;/ co prawda się smarowałem, ale po fakcie..
Kill
| 17:17 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj Że wam się chciało jeszcze wracać rowerem o 16 był pociąg z Trzebini na który dziś miałem zamiar jechać ale wystraszył mnie ten upał i wiatr :/