avatar Ten blog rowerowy prowadzi ryba5374 z miasteczka Zawiercie. Mam przejechane 13472.77 kilometrów w tym 378.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.49 km/h i się wcale nie chwalę.

GG:

Wykres roczny blog rowerowy ryba5374.bikestats.pl

Sobota

Sobota, 3 marca 2012 · dodano: 03.03.2012 | Komentarze 3

O 11 umówiłem się z Markiem w Ogrodzieńcu. Pojechaliśmy na pocztę na chwile i zadzwonił Sławek, że też idzie na rower. Podjechał i ruszyliśmy na Ryczów. Ogólnie to mało kilometrów, ale sporo górek było. Więcej zrobiliśmy zdjęć niż kilometrów, ale wstawię tylko kilka ;)

Marek ;D

Sławek ;D

I ja ;D

Smoleń

Śnieg pada? O.o

ryba5374
| 18:41 poniedziałek, 5 marca 2012 | linkuj To jest prawdziwy śnieg ^^
jestmoc
| 12:54 poniedziałek, 5 marca 2012 | linkuj a tobie to już za mało śniegu, co chcesz że by jeszcze posypało że dodajesz Photoshop-owy śnieg
vizirek
| 21:39 sobota, 3 marca 2012 | linkuj Aj tam kilometry. Trasa według mnie ciekawa, malownicza. Śnieg dodawał jej dodatkowego uroku. Górek naprawdę nie brakowało. Towarzystwo jak dla mnie doborowe. Ja tam jestem zadowolony z wyjazdu, tym bardziej ze za kilka dni planuje urlop poza granicami kraju i nie prędko będę mógł znowu pokręcić. Dzięki za super wycieczkę. Kilometrow jeszcze nabijemy w tym sezonie trochę :P