avatar Ten blog rowerowy prowadzi ryba5374 z miasteczka Zawiercie. Mam przejechane 13472.77 kilometrów w tym 378.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.49 km/h i się wcale nie chwalę.

GG:

Wykres roczny blog rowerowy ryba5374.bikestats.pl

Jurajskie kompozycje

Niedziela, 19 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 3

Wstałem rano i ujrzałem za oknem zachmurzone niebo i mokre drogi. O 10 mieliśmy się spotkać z forum jurajskiego w Mirowie. Po krótkim namyślaniu zdecydowałem, że pojadę. Wyruszyłem po 9 szybko do sklepu po prowiant i od razu na Mirów. W Kotowicach dogonił mnie Paweł i wspólnie dojechaliśmy na Mirów. Tam już było kilka osób, ale czekaliśmy jeszcze na innych. Pogoda była niepewna bo całe niebo było zachmurzone i deszcz ino "wisiał". Po kilkunastu kilometrach złapałem kapcia, ale szybko zmieniłem dętkę z małą pomocą Pawła. W miejscowości: Biała Wielka wstąpiliśmy do ciotki kolegi na pyszną herbatę, ale z braku czasu musieliśmy jechać dalej.
Trasa była udana i wielkie dzięki wszystkim za wspólną jazdę ;)

Ogorzelnik

Nie mogło się obejść bez konsumowania czereśni:

Ostrowa:

Chmiel:

Bobolice:

W drodze powrotnej zbierało się na porządny deszcz, a złapał nas 5 km przed domem..

ryba5374
| 19:36 niedziela, 19 czerwca 2011 | linkuj Yacek Dobrze, że tylko z 5 km przed domem, a potem nawet burza była, ale to już w domu byłem.

vizirek Niech się nie powiększa ;)
vizirek
| 19:32 niedziela, 19 czerwca 2011 | linkuj Widze ze kolekcja nam sie powiększa- kolejny kapec do klasera :D
Yacek
| 19:31 niedziela, 19 czerwca 2011 | linkuj Dopadł Was jednak ten deszczyk. Mnie na szczęście tylko odrobinkę koło domu.