avatar Ten blog rowerowy prowadzi ryba5374 z miasteczka Zawiercie. Mam przejechane 13472.77 kilometrów w tym 378.90 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.49 km/h i się wcale nie chwalę.

GG:

Wykres roczny blog rowerowy ryba5374.bikestats.pl

Z ekipą

Niedziela, 29 maja 2011 · dodano: 29.05.2011 | Komentarze 1

Wspólnie na Jurajskim forum umówiliśmy się na parkingu w Smoleniu o 9:45 na wspólne kręcenie po Jurze. Było 15 osób z Częstochowy, Ogrodzieńca, Szczekocin, Niegowonic, Pradła i Zawiercia. Wypad był udany i oby więcej takich wycieczek ;)

Ekipa:

W drodze:

;D

Podjazd:

Czekamy na innych:

Na koniec ognisko i kiełbaski ;)

vizirek
| 20:57 niedziela, 29 maja 2011 | linkuj Kolejna super wycieczka. Słońce znowu mnie spaliło, ale tak to jest jak sie wozi krem z filrem, a sie nie chce człowiekowi nawet nasmarować :D :P
PS. Do listy miejscowości trzeba by chyba Pradła dodać, bo jak dobrze kminie to Adaś, nasz super przewodnik z Pradeł jest. Organizacja super, dzięki Adaś i prosimy o kolejne takie wypady.